Известие

Collapse
No announcement yet.

Абе нема ми тоците......

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Абе нема ми тоците......

    .......преди 15на дена няма ме и не карам колата 3 дена - прибирам се и като врътна ключа - звънци - стартера едва върти.......уж запазен ми изглеждаше, с него взех колата, а изведнъж няма никой.....викам си че мое да му е дошло времето, и понеже съм зачислил бащата към отдел Акумулатори, и взимам от него някакъв англ. Бедфорд, 72АЧ, на 5-6 месеца, пращи от ток, два пъти ме удари яко докато го слагах......
    Неска пак се прибираме, пак 2-3 дена никаква дейност по колата, акумулатора пак сринат......
    Както съм споменавал по електроника съм много бос, някой може ли да обясни като на прост човек как и какво се прави за откриване на оттечка, къде и какво се мери и прочее неща......разполагам с могъщ мултицет с един билюк функции и 220В фазомер......имам и малко излишно време.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  • #2
    не става с фазомер или поне за нищо не ти трябва

    откачаш минуса и закачаш мултицета последователно (т.е. кбема - мултицет - минус на аку-то) и мериш тока - до тук ясно ли е?

    иди провери колко ампера е утечката, тъкмо да видим дали можеш да мериш ток, и после ще караме нататък

    имай предвид че утечка винаги има
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
      не става с фазомер или поне за нищо не ти трябва

      откачаш минуса и закачаш мултицета последователно (т.е. кбема - мултицет - минус на аку-то) и мериш тока - до тук ясно ли е?

      иди провери колко ампера е утечката, тъкмо да видим дали можеш да мериш ток, и после ще караме нататък

      имай предвид че утечка винаги има
      И аз си мислех че фазомер няма да ми трябва, ама исках да се пофаля че имам.....
      Значи ясно ми е кое къде да закачам, само че на коя врътка да закарам шайбата на мултицета - знам за тия дето мерят волтажа, и тая дето пищи като допреш двете клеми.....за другите нямам и хабер.....ом мисля че беше, знам и омегата как изглежда - на него ли?
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        ъъъ
        я го щракни мултицета да видя кой модел е, та да ти кажа как да го включиш
        или ако си у софето оти не се домъкнеш до нас?
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
          ъъъ
          я го щракни мултицета да видя кой модел е, та да ти кажа как да го включиш
          или ако си у софето оти не се домъкнеш до нас?
          Ще ходя до гаража да го цъкна след малко - утре ще идвам да си взимам колата и жената оттам, но за малко, пък и то фатката е да се науча, а не някой все да ми го прави......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            да бе
            нема проблеми
            ма ше ти го покажа за две минути, пък ще го пишем 15 ))
            и после за стъпка две ако има отечка ще ти трябва помощник иначе е мноо врътня
            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

            Comment


            • #7
              Мда - отечка със сигурност ще има, щото преди помня че като допра леко клемата към пъпката на акум и припукваше ле-е-е-е-екичка искра......ама то и на Фиата ми правеше така, а акум му трая 4 години, че и тоя още си го сурка.....
              Това е мулт, къде трябва да е делението?
              Attached Files
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #8
                черния кабел го бучваш където пише 20А
                врътката отива на 200мА прав ток - бяло е при теб

                утечка има винаги на всички коли - въпросът е дали е в норма или не

                иди мери и ка кажеш колко е
                ако покаже 1 премести врътката на 20А

                ПП не мери нищо друго като черния ти е на букса 20А че ще изгориш мултицета
                Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Мда - отечка със сигурност ще има, щото преди помня че като допра леко клемата към пъпката на акум и припукваше ле-е-е-е-екичка искра......ама то и на Фиата ми правеше така, а акум му трая 4 години, че и тоя още си го сурка.....
                  Това е мулт, къде трябва да е делението?
                  1. Червената сонда я преместваш най в ляво където пише 20А
                  2. Завърташ на позиция 20А -
                  3. Мериш .
                  Не трябва да е повече от 005 (50мА) - 006 (60мА) от там нагоре е много .
                  Attached Files
                  Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                  Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                  Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                  Comment


                  • #10
                    Не местиш черната . Тя си е на COM там си и е мястото . Червената се мести .
                    Първоначално публикувано от търтей
                    черния кабел го бучваш
                    е па шо го подвеждаш човека ?
                    Иначе всичко друго е така както го е писал и Тртиу

                    btw -> мА се мерят на позиция за мА и са през бушон . Ако е по голям тока най-много да изгори бушона . На 20А е директна връзката през една сериозна тел за мост вътре .
                    Last edited by Sunny; d.m.y г., 23:38. Основание: edit
                    Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                    Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                    Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                    Comment


                    • #11
                      ъъъ
                      да
                      червената се мести
                      като не гледам кво пиша
                      срам
                      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                        ъъъ
                        да
                        червената се мести
                        като не гледам кво пиша
                        срам
                        За 2 букви ти отиде репутацията .
                        Чакаме развитие и данни от замерването .
                        Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                        Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                        Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                        Comment


                        • #13
                          Ами зависи от уреда ти. Обикновено по-скъпите са с автоматични обхвати и тогава позицията за измерване на прав (-) импулсен(.....) и променлив (~) ток е една и съща. При по-евтините, които са с ръчни обхвати има отделна позиция за променлив и отделна за прав и импулсен ток. Позицията за измерване на ток ще я познаеш по буквата "A" ( от ампер) и гледаш дали пред или след нея има обозначенията за прав и импулсен ток. Там поставяш избирача. Ето ти една картинка http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%...imeter_Aka.jpg
                          При някои уреди се налага преместване на едната сонда в друго гнездо (при някои за малки стойности на тока това не се налага - зависи от конкретния уред), когато ще се мери ток. Разгледай си уреда, там всичко е обозначено. Обикновено, когато трябва да се мерят по-големи токове си има друга букса. Например при уреда на снимката се вижда, че едната червена букса е обозначена с "mA", което подсказва, че там е за малки токове - в случая отгоре над нея е обозначен максималния ток - 800мА. Другата букса е силова и е за големи токове и е обозначена като 20А, което означава, че може да измерва ток до тази стойност. Просто трябва да преместиш сондата в правилната букса и да избереш с избирача измерване на прав ток. Ако уреда ти е с ръчни обхвати, тогава трябва да избереш и обхват на измерването.
                          В случая, когато не знаеш каква измерена стойност да очакваш, уреда се поставя на максимален обхват ( при горната картинка това е 20A), след което мериш. Ако измерената стойност ти е под 0.8А, тогава преминаваш (разбира се разкачваш сондите, за да не стане димно) на по-ниския обхват с цел по-точно измерване на стойността.
                          Успех и дано съм ти бил полезен
                          Баси, човек докато напише нещо и какво станало снимки постове... :
                          Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 23:52.
                          Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                          Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                          Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                          Alfa Romeo 156, 2.0TS

                          Comment


                          • #14
                            Утре ше мерим че колата е в СФ.....
                            Мерси за обясненията.......
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #15
                              Между другото имах преди години подобен проблем и се оказа алармата и по точно сирената - акумулаторите й се бяха скапали и дърпаше към 120mA ток.
                              Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                              Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                              Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                              Alfa Romeo 156, 2.0TS

                              Comment

                              Working...
                              X